» 游 客登 录注 册找 回 密 码风 格面 版设 施帮 助

  您的位置: LINKER论坛 8 娱乐专区 8 [贴图广告] 8 错误信息

您是本帖的第 153 个阅读者 ┆
 贴子主题:matrimoni preferite
Banning性别:男<br>状态:离线<br>积时:2 年 4 个月 26 天 5 小时 3 分 43 秒
等级:新兵
头衔:未定义
帮派:未定义
帖数:1802
金钱:7346
积分:0
注册:2018/6/8

[资料] [短信] [邮箱] [引用][编辑] 楼 主

matrimoni preferite

We hebben de afgelopen maanden veel nieuwe huwelijkstrends zien opduiken als gevolg van sociale afstandelijkheid, maar een van de meest populaire (en misschien wel meest verrassende) is bruiloften voor twee, zonder gasten. Veel stellen laten nu de stress van een gastenlijst en plaatsingsplattegronden achter zich voor een eenvoudige bruiloft met slechts twee. Hier zijn enkele van onze favoriete www.dreamydress.ca huwelijksidee?n zonder gasten als u van plan bent hetzelfde te doen.

Soms is minder meer, ook als het om je trouwjurk gaat. Een eenvoudige jurk is niet alleen perfect voor elk moment van het jaar, hij is ook tijdloos, zodat je hem na je trouwdag zelfs voor andere evenementen kunt dragen. Of je nu kort of lang gaat voor je lengte, je kunt ook andere details aanpassen, zoals je halslijn, kanten overlay of een klassieke vail om ook met je jurk te combineren.

Ik ben eind vorige maand getrouwd. Als fulltime haar- en make-upartiest voor een bruiloft was het een ongelooflijke ervaring om zelf elke stap te doorlopen. Ik heb het geluk gehad honderden haar- en make-upklussen voor bruiloften te doen, maar omdat ik aan de andere kant van de zaak ben, heb ik een goed begrip gekregen van hoe het voelt voor al mijn klanten en ben ik gevoelig voor Plus Size Wedding Dresses hun behoeften.

Ik heb besloten om mijn eigen bruiloftsmake-up te doen, omdat ik veel ervaring heb, alle juiste producten heb en ik vind make-up ook erg rustgevend. Haar en make-up voor bruiloften moet de hele dag meegaan, want als bruid wil je geen seconde van je bruiloft missen als je je gezicht of haar moet controleren om te zien of het is veranderd. Daarom moet je het professioneel laten aanbrengen met alle langdurige trucs en tips die een make-upartiest voor een bruiloft zal kennen voor een lang leven.

Ik heb mijn bruiloftshaar professioneel laten f?hnen en vervolgens zelf gestyled en ervoor gezorgd dat het klaar was voor de bruidssluier. Ik hou van mijn make-up om er fris uit te zien en me eruit te laten zien als een mooie versie van mezelf. Mijn bruiloftshaar en make-up weerspiegelden me, ik voelde me zelfverzekerd met mijn Wedding Dresses 2020 bruiloftsmake-up en daarom had ik toen ik werd gefotografeerd ook een nieuw gevonden zelfvertrouwen.

Bruiden vragen me vaak hoe ze hun make-up er gedurende de hele bruiloft fris uit kunnen laten zien. Een goede visagist zal je huid voorbereiden en primen om je make-up de beste kans te geven om op zijn plek te blijven, maar hier zijn wat extra tips voor je grote dag. Je kunt je moeder of bruidsmeisje vragen om een ??van de volgende items in hun draagtas voor je te dragen!

Draag een top-up die past bij de lippenstift van je artiest, voor het geval je een vervaging van de kleur ziet. Je kunt je visagist vragen naar de kleur en het merk dat ze gebruiken als je eropuit wilt gaan en de exacte lip wilt repliceren.
Houd een paar tissues klaar om te deppen voor het geval er scheuren ontstaan. Je visagist gebruikt sowieso waterproof Smycken mascara en liner om te voorkomen dat er zwarte resten over je gezicht lopen, maar het is altijd goed om onder de ogen te deppen met tissues.
Houd een concealer bij de hand voor kleine aanpassingen onder de ogen na het huilen of bij puistjes die later op de dag zouden willen verschijnen.
De opwinding van de dag kan wat bruidsglans op de T-zone van je gezicht cre?ren. Om dit tegen te gaan, gebruikt u wat Mac Blot Sheets om overtollig materiaal op te nemen.

Hebben jij en je partner de reisbug? Geen gasten hebben is het perfecte excuus voor een romantische bruiloft. Het maakt de reisplannen ook veel gemakkelijker te co?rdineren. Als je liever in de buurt blijft voor je bruiloft, kies dan een locatie die een speciale betekenis heeft voor jullie beiden, zoals de plek die je voor het eerst hebt ontmoet of zelfs je achtertuin. Iets dat comfortabel en ontspannen is, maakt uw dag nog gedenkwaardiger - en minder stressvol!

We raden u ten zeerste aan om een ??fotograaf en / of videograaf op uw bruiloft te hebben, zelfs als er geen gasten zullen zijn. Aangezien jij en je partner de enigen zijn, betekent dit ook dat er geen gasten zijn om tijdens de ceremonie en de receptie extra foto's en openhartige video's van jullie te krijgen. Het inhuren van een fotograaf + videograaf is een geweldige manier om jarenlang herinneringen aan uw speciale dag te bewaren.


------------------------------------------------------------------------
LINKER论坛欢迎您!
2020/11/24 9:30:41
 参考IP地址:198.255. * . *
 页次1 / 1 页 共1 条记录 10 条/页 分页:9 1 :转到  


Powered By:LINKER论坛
执行时间:93.750 Ms. 数据查询:5次
版权所有(C)2008-2009 LINKER论坛