» 游 客登 录注 册找 回 密 码风 格面 版设 施帮 助

  您的位置: LINKER论坛 8 娱乐专区 8 [贴图广告] 8 错误信息

您是本帖的第 73 个阅读者 ┆
 贴子主题:chiffon messo insieme
Banning性别:男<br>状态:离线<br>积时:2 年 4 个月 26 天 5 小时 3 分 43 秒
等级:新兵
头衔:未定义
帮派:未定义
帖数:1802
金钱:7346
积分:0
注册:2018/6/8

[资料] [短信] [邮箱] [引用][编辑] 楼 主

chiffon messo insieme

Veel stellen kiezen tegenwoordig voor langere verlovingen, maar beginnen niet meer dan 12 maanden van tevoren met winkelen. "Op het moment dat een bruid een jurk begint te passen, wordt ze er onvermijdelijk verliefd op", zei Lash. "Als ze nog niet klaar is om te kopen, wordt het al snel moeilijk voor haar. Met andere woorden: bezoek bruidssalons niet voordat u klaar bent om een ??aankoop te doen. "

Het is belangrijk om de rest van je trouwdetails op hun plaats te hebben voordat je echt een jurk kunt kopen, aangezien veel factoren de stijl van de jurk kunnen be?nvloeden. Overweeg je locatie: "Een sierlijke jurk met tonnen versieringen en een flinke sleep ziet er misschien prachtig uit in een balzaal, maar helemaal niet op zijn plaats tijdens een ceremonie aan het strand", zei Tolu Ogbechie, een van onze echte bruidbloggers. Ook kunnen de kleuren die u kiest voor uw bruidsmeisjes en decor, van invloed zijn op de keuze voor een witte of een gebroken witte tint.

Maar stel tegelijkertijd niet uit. De meeste jurken hebben volgens DeMarco vijf tot acht maanden nodig om binnen te komen. U kunt soms een spoedbestelling plaatsen als u deze binnen vijf maanden nodig heeft, maar dat kost u wel.

Priscilla of Boston Dress Als je een fan bent van Say Yes to the Dress, heb je ongetwijfeld een bruid gezien die 100+ jurken heeft geprobeerd zonder de juiste te vinden. De meeste bruiden passen tussen de vier en zeven jurken, zei DeMarco, en zouden er niet meer dan tien moeten passen, omdat dit tot verwarring kan leiden.

Vaak past een bruid jurk na jurk aan omdat ze er gewoon niet klaar voor is om de winkelervaring te be?indigen en een echte toezegging te doen. "De meest voorkomende fout die een bruid Galajurken Eindhoven maakt, is dat ze haar jurk niet koopt als ze die vindt," zei Lash. 'Het gevaar dat haar overkomt, is dat ze overweldigd raakt en vergeet wat ze oorspronkelijk op zoek was. Ze begint aan zichzelf te twijfelen en begint het vertrouwen in de ervaring te verliezen. "

Niet elke bruid heeft "dat moment" waarop de tranen beginnen te rollen en je weet dat je absoluut "The One" hebt gevonden. Echte bruid blogger Crista bleef zoeken tot de tranen begonnen te rollen. Toen ik een jurk van Priscilla of Boston (foto rechts) aan het passen was, merkte Crista op: 'Terwijl ik naar mijn spiegelbeeld staarde, zag ik dat mijn familie om me heen stond met tranen in de ogen. Hoewel ik werd geraakt door hun reactie, vroeg ik me af:' 'Huil ik niet?' "zei Crista." Ik besloot die jurk niet te kopen en verliet de salon om mijn winkelervaring te overwegen. Robes de Mariée Paris "

Laat je voor 70% korting niet verleiden door de aantrekkingskracht van je droomjurk. "De grootste fout die ik bruiden heb zien maken, is het kopen van een jurk online of in een winkel voor een grote korting" alleen vandaag "", zei Lash.

De verkoop van monsters is populair onder bruiden, maar u moet in gedachten houden dat u dat meestal echt koopt - een voorbeeld: de jurk is door honderden bruiden gepast en kan tijdens het proces gescheurd, bevlekt of anderszins beschadigd zijn. Controleer de jurk voordat u een aankoop doet zeer zorgvuldig op eventuele beschadigingen - en als er iets is dat niet gemakkelijk kan worden gerepareerd, legt u deze terug. Sommige bruiden geven uiteindelijk honderden uit aan aanpassingen om te herstellen wat er mis is met het monster, terwijl ze voor niet veel meer geld een vergelijkbare gloednieuwe Abiti da sposa jurk hadden kunnen vinden.

Winkelcollecties hebben misschien niet het enorme aantal stijlen om uit te kiezen in vergelijking met een traditionele boetiek, maar ze zijn ideaal voor de bruid met een beperkt budget of die gewoon betere dingen heeft om haar geld aan uit te geven. Omdat ze in massa worden geproduceerd en goedkopere stoffen gebruiken dan een traditionele boetiekjurk, worden de besparingen doorgegeven aan de bruid.

Een met de hand opgesmukte taftjurk in beperkte oplage uit een boetiek kost absoluut meer dan een chiffon-nummer dat in een detailhandel wordt samengevoegd. Ik hou van het idee van een vintage-ge?nspireerde BHLDN-jurk voor een shabby-chic bruiloft.

Wilt u uw budget niet opblazen voor iets dat u maar één keer draagt? Overweeg een verhuurservice voor trouwjurken. Als je een plaatselijke dienst hebt, kun Abiti homecoming je daar natuurlijk naartoe gaan om de inventaris te bekijken, of je kunt online kijken of er diensten zijn die de jurk verzenden en die je kunt terugsturen wanneer je gelukkig getrouwd bent. Als je liever lokaal gaat, kijk dan op WeddingWire voor verhuurwinkels bij jou in de buurt - prijzen vari?ren afhankelijk van waar je woont.

Het beste is dat u zich geen zorgen hoeft te maken over het schoonmaken of opbergen van een dure jurk. Zorg er wel voor dat u een verhuurservice voor bruidsjurken gebruikt waarmee u de jurk kunt passen en gratis kunt retourneren als deze niet past.


------------------------------------------------------------------------
LINKER论坛欢迎您!
2020/11/2 10:20:34
 参考IP地址:198.255. * . *
 页次1 / 1 页 共1 条记录 10 条/页 分页:9 1 :转到  


Powered By:LINKER论坛
执行时间:92.773 Ms. 数据查询:5次
版权所有(C)2008-2009 LINKER论坛