» 游 客登 录注 册找 回 密 码风 格面 版设 施帮 助

  您的位置: LINKER论坛 8 娱乐专区 8 [贴图广告] 8 错误信息

您是本帖的第 46 个阅读者 ┆
 贴子主题:preparando per iniziare
Banning性别:男<br>状态:离线<br>积时:2 年 4 个月 26 天 5 小时 3 分 43 秒
等级:新兵
头衔:未定义
帮派:未定义
帖数:1802
金钱:7346
积分:0
注册:2018/6/8

[资料] [短信] [邮箱] [引用][编辑] 楼 主

preparando per iniziare

Soms is de eenvoudigste manier om het uiterlijk van standaard naar gewoonte te veranderen, het te laten veranderen. Een ervaren naaister kan het uiterlijk van een jurk drastisch veranderen door een nieuwe halslijn of mouwen toe te voegen, maar kan ook subtielere veranderingen aanbrengen, zoals het vervangen van een ritssluiting door een knoopsluiting.

Als Brudkl?nningar G?teborg je dicht bij huis naar kleding ging, kent je bruidsboetiek waarschijnlijk een naaister in de buurt die met je kan samenwerken om je perfecte look te cre?ren. Als je je jurk verder weg hebt gekocht, moet je misschien je eigen onderzoek doen. Zorg ervoor dat u iemand vindt die ervaring heeft met het verschonen van jurken en jurken voor speciale gelegenheden. Het is elke cent waard.

Wist je dat er verschillende soorten drukte zijn? Er zijn Amerikaanse drukte, Franse drukte, Oostenrijkse drukte, ballroom-drukte, trein-flip-drukte en meer. Elke drukte is uniek en verandert het uiterlijk van je trouwjurk. Naaisters zullen waarschijnlijk aanbieden om ofwel de Amerikaanse of Franse drukte te doen, aangezien die het meest voorkomen, maar je kunt ze vragen om je ook andere stijlen te laten zien. Onthoud gewoon dat niet elke jurk compatibel is met elk type drukte.

Misschien wil je niets aan de jurk zelf veranderen. Nadat u de perfecte Balkl?nningar Barn jurk heeft gevonden, kan het moeilijk zijn om deze te verbeteren. Waarom zou je in plaats daarvan niet mooi accessoriseren? Prachtige armbanden, een prachtige mof, een tiara of een kathedraalsluier kunnen een blijvende indruk achterlaten op uw vrienden en familie. Je kunt zelfs wat sprankeling toevoegen met een riem met juwelen, of een vleugje kleur met een sjerp die past bij je bruidskleuren.

Dit kan ook het moment zijn om drama aan je outfit toe te voegen met een paar kroonluchteroorbellen of een statement ketting. Zorg er wel voor dat je look goed in balans is - je hoeft niet al je sieraden tegelijk te dragen!

Voor de meeste bruiden, als ze eenmaal hun jurk hebben aangetrokken, willen ze die nooit meer uittrekken. Toch willen ze misschien nog steeds een look voor de kapel en een andere voor de receptie. Natuurlijk zal je jurk er anders uitzien als het eenmaal druk is, maar er zijn andere manieren waarop je je stijl kunt opfrissen zonder een volledige kostuumwisseling te ondergaan.

Als u een rustieke receptie heeft, waarom ruilt u dan uw sluier niet in voor een bloemenkrans? Misschien wil je ook ingetogen sieraden dragen voor de ceremonie, maar voeg wat bling toe voor het feest. Accessoires verwisselen is een geweldige manier om je look te veranderen zonder te hoeven kiezen tussen elegant en flitsend.

De stijl van uw trouwjurk moet uw persoonlijkheid en uw relatie weerspiegelen. Of je nu een baljurk draagt ??of een eenvoudige schede, laat je stijl doorschijnen. Grillige details maken de dag voor iedereen onvergetelijk, en tegenwoordig is alles mogelijk. Als je ijssandwiches wilt serveren in plaats van cake, loop dan door het gangpad naar de openingsbalken van je favoriete themalied, of heb je Pommeren als ringdrager, dat kan!

Je jurk moet net zo goed van jezelf zijn als elk ander onderdeel BALL DRESSES van de bruiloft. Een vleugje kleur, een vintage accessoire of een reeks knopen zijn de perfecte finishing touches. Dus pas je jurk aan zoals jij dat wilt! Het belangrijkste is dat je op je trouwdag met je liefde de start van een nieuw leven viert.

Ik had op 7-jarige leeftijd een droom om weddingplanner te worden. Nadat ik talloze Disney-films had gezien en keer op keer had gehoord, "nog lang en gelukkig", wilde ik hier op ingaan! Toen ik opgroeide, plantte ik altijd nepbruiloften en verkleedde ik me zelfs als bruid voor elke Halloween. Tijdens mijn studie werkte ik voor een bloemist voor speciale evenementen. Ik dacht dat ik uit deze huwelijksfase zou zijn gegroeid, maar mijn liefde voor bruiloften werd alleen maar dieper. Ik wist gewoon dat dit is wat ik de rest van mijn leven zou moeten doen. Na mijn studie ging ik naar de New York School of Art and Design om mijn Prom Dresses certificaat in Event Planning te halen. In de afgelopen jaren wilde ik een winkelpui openen voor een "one stop shop" -ervaring. Ik wilde bruiden, evenementenplanning, decoridee?n, bruidsjurken, bruidsmeisjesjurken en zelfs bruidsjurken kunnen aanbieden.

De tweede keer dat u de winkel binnenkomt, wordt u familie, niet alleen een klant. Daarom bied ik slechts één afspraak per keer aan, zodat ik het tijdslot van twee uur kan besteden aan al uw behoeften zonder enige afleiding. Ik ben er trots op dat ik van begin tot eind help!


------------------------------------------------------------------------
LINKER论坛欢迎您!
2020/10/21 9:27:34
 参考IP地址:198.255. * . *
 页次1 / 1 页 共1 条记录 10 条/页 分页:9 1 :转到  


Powered By:LINKER论坛
执行时间:125.000 Ms. 数据查询:5次
版权所有(C)2008-2009 LINKER论坛