» 游 客登 录注 册找 回 密 码风 格面 版设 施帮 助

  您的位置: LINKER论坛 8 娱乐专区 8 [贴图广告] 8 错误信息

您是本帖的第 51 个阅读者 ┆
 贴子主题:mente alla possibilità
Banning性别:男<br>状态:离线<br>积时:2 年 4 个月 26 天 5 小时 3 分 43 秒
等级:新兵
头衔:未定义
帮派:未定义
帖数:1802
金钱:7346
积分:0
注册:2018/6/8

[资料] [短信] [邮箱] [引用][编辑] 楼 主

mente alla possibilità

Bruiloften zijn niet langer een stijl van een koekjesvorm die elke vrouw gewoon herhaalt. Tegenwoordig is het Wedding Dresses type bruiloft dat u kiest volledig aan te passen aan uw persoonlijkheid, levensstijl, smaak, budget, enz. Er is geen verkeerde of juiste manier om ‘Ik doe’ te zeggen, alleen wat het beste bij u past! Een van de grootste bruidstrends van de afgelopen jaren is een stap verwijderd van de volledige formele bruiloft. Deze zijn doorgaans duur, te kieskeurig en kunnen zelfs intimiteit missen. Meer bruiden willen een bruiloft op maat ontwerpen die persoonlijker, origineler en gedenkwaardiger is. Dit betekent het cre?ren van een unieke ervaring voor de bruiloftsgast die zich kan uitstrekken tot de locatie of bestemming, het soort eten en de beschikbare faciliteiten. De bruiloft zelf kan anders worden gepland om bij het paar te passen of zonder het traditionele tijdschema. Naast een verandering in de manier waarop bruiloften plaatsvinden, www.dreamydress.de evolueert de hele wereld van bruidsmode om beter tegemoet te komen aan deze moderne bruiden die willen opvallen. Niet elke vrouw wil een grote, gezwollen witte trouwjurk en soms is een alternatieve niet-traditionele jurk veel logischer. Als u bijvoorbeeld van plan bent om in het plaatselijke gemeentehuis in het huwelijksbootje te stappen, past het dragen van een formele jurk niet helemaal. Als je persoonlijk nooit jurken draagt, waarom zou je er dan ineens een dragen? Kom tegemoet aan je droomhuwelijk en je persoonlijkheid, met een look die past bij je eigen plannen en idee?n rond trouwen. Om u te helpen erachter te komen hoe u die allerbelangrijkste keuze kunt maken, en om u open te stellen voor de mogelijkheid van vele mooie alternatieve opties, delen we onze tips voor het selecteren van alternatieve trouwjurken. Als je deze route toch afloopt, kun je de vele voordelen vieren. Het is vaak goedkoper om een ??jurk te kopen die niet specifiek voor een bruiloft is ontworpen. Het biedt u ook een breed scala aan keuzes, kleuren en stijlen om uit te kiezen.

Voor 2020 zijn er veel unieke trouwjurken die je kunt selecteren voor je grote dag. Toptrends zijn onder meer het kiezen van alternatieve kleuren en stijlen uit traditionele bruidsjurken. Dat betekent dat andere kleuren zoals blush, champagne, goud en zilver nu erg in de mode zijn voor bruiden om door het gangpad te slijten. Naast verschillende kleurkeuzes, kiezen meer bruiden voor jurken die niet in de gebruikelijke trouwjurkstijl zijn. Dit omvat high-low jurken die aan de voorkant kort zijn en zelfs bruidsjumpsuits. Voor een echt unieke trouwjurk, denk buiten de gebaande paden en kies iets dat bij je past.

Na een tumultueuze run op Arie Luyendyks seizoen van The Bachelor (wat resulteerde in een verloving die voor de camera werd verbroken), landde Becca Kufrin in 2018 haar eigen seizoen op The Bachelorette. Winnaar Garrett Yrigoyen stelde voor met een drie-stenen verlovingsring in geel gezet. goud. "Ik wilde een ring maken die totaal anders was dan alles wat ik eerder voor de show had gedaan", vertelde Lane aan People over de bijna 4-karaats verlovingsring. "Het is een heel ander concept - het heeft drie ovale stenen, waardoor ze allebei als koppel worden gevierd en de derde diamant vertegenwoordigt hun toekomst samen." De ring had ook een met diamanten ingelegde band en diamanten onder de galerij-setting. "Ik wilde dat het elegant was en er moeiteloos uitziet", legt hij uit. Na twee jaar samen te zijn geweest, be?indigde het paar uiteindelijk hun verloving in augustus 2020.

Bachelor-veteraan Nick Viall verscheen in meerdere seizoenen en spin-offs - dus toen het tijd werd om een ??ring te selecteren voor zijn seizoen van The Bachelor in 2016, was het niet zijn eerste keer dat hij met Lane werkte. (Viall koos eerder Ballkleider Lang ringen voor Bachelorettes Andi Dorfman en Kaitlyn Bristowe, hoewel hij tijdens de finale van beide seizoenen naar huis werd gestuurd.) De hoofdrolspeler van seizoen 21 koos een enorm ontwerp voor Vanessa Grimaldi, die hij voorstelde tijdens de seizoensfinale. Grimaldi's ring van 3,75 karaat bevatte een rondgeslepen diamant in het midden met een halo van kleinere diamanten, evenals 164 kleinere rondgeslepen en twee grotere baguette-geslepen diamanten. "Ik sloot gewoon mijn ogen en stelde me haar mooie gezicht voor," vertelde Viall destijds aan People. "Ik wist meteen welke perfect voor haar was." De verloving was echter van korte duur: het paar ging een jaar later uit elkaar en Grimaldi is nu verloofd met vriend Josh Wolfe.


------------------------------------------------------------------------
LINKER论坛欢迎您!
2020/10/13 9:52:51
 参考IP地址:198.255. * . *
 页次1 / 1 页 共1 条记录 10 条/页 分页:9 1 :转到  


Powered By:LINKER论坛
执行时间:78.003 Ms. 数据查询:5次
版权所有(C)2008-2009 LINKER论坛