» 游 客登 录注 册找 回 密 码风 格面 版设 施帮 助

  您的位置: LINKER论坛 8 娱乐专区 8 [贴图广告] 8 错误信息

您是本帖的第 30 个阅读者 ┆
 贴子主题:entièrement le nombre
Banning性别:男<br>状态:离线<br>积时:2 年 4 个月 26 天 5 小时 3 分 43 秒
等级:新兵
头衔:未定义
帮派:未定义
帖数:1802
金钱:7346
积分:0
注册:2018/6/8

[资料] [短信] [邮箱] [引用][编辑] 楼 主

entièrement le nombre

Je bent misschien getrouwd met het idee (bedoelde woordspeling) van een A-lijn Abschlussballkleider silhouet, maar als je bruidsstylist een pasvorm en flare aanbeveelt dat ze op en neer zweert, zal je er prachtig uitzien, probeer het dan eens. Zij is de expert, dus sta open en luister naar haar advies. In het ergste geval voelt u het gewoon niet. In het beste geval vind je de jurk van je dromen!
5.
Neem aanwijzingen van andere bruiden.
Kies welke japon je het gevoel geeft dat je mooiste stereotypen verdoemd zijn. Dat gezegd hebbende, er zijn een paar beproefde stijlen die u kunnen helpen uw reis te beginnen als u niet zeker weet waar u moet beginnen:
A + voor de A-lijn.
Een aansluitend lijfje helpt eventuele waarneembare onvolkomenheden bovenaan te maskeren terwijl de taille wordt versmald, terwijl een slanke A-lijn rok de heupen en dijen effectief maskeert zonder volume toe te voegen, dankzij de slanke snit. En het is niet Brautkleider Salzburg alleen voor meisjes met rondingen - bruiden in alle soorten en maten zijn dol op deze snit, omdat het letterlijk vleiend is. Durf bloot in de strapless bruidsjurk Julietta by Mori Lee Micaela, of kies voor een meer bescheiden stijl zoals de Maggie Sottero Phyllis, die een afslankend tailledetail en bandjes heeft voor extra ondersteuning.

Zoveel vrouwen hebben gedroomd over hun trouwdag, hun jurk en hun toekomstige echtgenoot sinds ze kleine meisjes waren. Vreemd genoeg heb ik nooit een moment verloren in die gedachten. Ik weet niet waarom ik er als klein meisje nooit over nadacht, maar hoe ouder ik werd, hoe meer ik dacht dat ik nooit zou trouwen. Het is niet alsof ik dacht dat ik mijn persoon nooit zou vinden, ik zag gewoon het belang van het huwelijk niet in. Ik heb nooit begrepen waarom iemand zich een ring, een feestje kon Ballkleider Kurz voorstellen en hoe een stuk papier je meer toegewijd zou maken aan je partner dan zonder. Met dat alles gezegd… .Ik word freaking GEHUWD !!!!! Hahahahah, het maakt me letterlijk aan het lachen om hoe opgewonden ik ben voor iets waarvan ik dacht dat ik het nooit wilde. Ik ben het type meisje dat er niet van houdt om ergens ophef over te maken, en ik hou niet van het idee dat zoveel aandacht rechtstreeks op mij gericht is. Dus de gedachte om trouwjurken te gaan shoppen, een bruidsdouche, een vrijgezellenfeest en een bruiloft te hebben, vind ik een beetje overweldigend. Al vroeg besloot ik dat ik dat allemaal niet wilde doen. Nee ... gebeurt gewoon niet !!! Maar mensen zijn zo geworteld in de traditie, dat ik meteen terug begon te krijgen van alle vrouwen in mijn leven. Dus ik had besloten dat ik 1 bruidsafspraak zou maken om alle anderen te sussen. Maar eerlijk gezegd gaf het me een beetje angst en ik wilde het echt niet doen, dus ik annuleerde snel de afspraak, maar vertelde het aan niemand.

Ik heb toen uren doorgebracht, en ik bedoel VEEL uren online naar de juiste jurk zoeken. Het is echt als een wormgat, als je niet oppast kun je dagenlang worden opgezogen !!!! En als ik zeg dat ik "VEEL uren" heb besteed, bedoel ik dat het al dan niet een week of zo kan zijn. Als je bedenkt hoeveel tijd ik heb doorgebracht met het afzoeken van internet, zou je denken dat ik met een paar jurken in mijn winkelwagen zou komen, toch? ZOOOOOOO VERKEERD !!!!! In het begin had ik het heel moeilijk om een ??kledingstijl te vinden die bij mijn esthetiek paste, ik wilde iets sexy, een beetje boho, een beetje romantisch en niet zo bruids. Dit leek bijna onmogelijk bij het bekijken van de bruidswinkelwebsites! Iedereen gaat naar bruidswinkels voor een typische “bruids” jurk !!! Eindelijk begon ik een paar jurken te vinden die gewoon mijn stijl waren, maar toen kwam mijn probleem neer op mijn maat. Zoals je weet, ben ik geen steekproefomvang, ik draag een 12/14 in straatkleding, wat me een 18/20 in bruidskleding maakt. De dromerige boho-jurken die ik vond, konden alleen worden besteld in een bruids www.missydress.nl 14, misschien een 16 als ik geluk had. Om het nog erger te maken als ik een jurk op mijn maat wilde, voegde deze toe aan de tijdlijn en aan de prijs van de jurk. Oh, ben ik vergeten te vermelden dat de jurken die ik vond (die ik echt leuk vond) de prijs van ons hele huwelijksbudget overschreden ?! Dus hier was ik, terug bij af! Ik besloot dat ik misschien een bruidswinkel moest gaan doen, maar dan wel een die jurken verkoopt die je van het rek kunt kopen. Als je eenmaal een jurk uit het rek hebt gekocht, moet je nog steeds betalen voor aanpassingen, wat prima is, maar het maakte me een beetje verdrietig om niet van de jurk te houden en te weten dat zoveel andere vrouwen precies dezelfde jurk zouden kunnen kopen … .Waar is het bijzondere daarin ?!


------------------------------------------------------------------------
LINKER论坛欢迎您!
2020/9/21 9:38:09
 参考IP地址:198.255. * . *
 页次1 / 1 页 共1 条记录 10 条/页 分页:9 1 :转到  


Powered By:LINKER论坛
执行时间:109.375 Ms. 数据查询:5次
版权所有(C)2008-2009 LINKER论坛