» 游 客登 录注 册找 回 密 码风 格面 版设 施帮 助

  您的位置: LINKER论坛 8 LINKER专区 8 [LINKER在线交流] 8 magasin en connaissant

您是本帖的第 21 个阅读者 ┆
 贴子主题:magasin en connaissant
Banning性别:男<br>状态:离线<br>积时:2 年 4 个月 26 天 5 小时 3 分 43 秒
等级:新兵
头衔:未定义
帮派:未定义
帖数:1802
金钱:7346
积分:0
注册:2018/6/8

[资料] [短信] [邮箱] [引用][编辑] 楼 主

magasin en connaissant

Onze laatste stop was het beruchte Kleinfeld, dat functioneert als een goed geoliede machine. Serieus, het is net een fabriek, met een lopende band en zo. Onze verkoopster vroeg MM wat ze leuk vond, en ze heeft haar spullen alleen op basis van de beschrijving meegenomen (er is geen rack-browsing bij Kleinfeld). MM vond nog twee prachtige jurken en verkleinde het tot één, wat zeker in de top twee van de dag stond. Om haar te helpen overtuigen, waagden we ons naar de hoofdsalon, die veel betere verlichting en spiegels had, en we kregen bezoek van de vail-verkoopster (ik Baljurk Trouwjurken viel bijna uit mijn stoel toen ik het prijskaartje op de zeer eenvoudige sluier zag die MM probeerde op) en de goedkope, met juwelen bezette haarstukjesman, die een kofferbakshow dirigeerde (het mooie maar niet totaal spectaculaire haarstukje dat hij tegen MM aandrukte, kostte bijna evenveel als de jurk waar ze van hield). Hij geeft ook een kofferbakshow: Austin Scarlett van Project Runway, die nu ontwerpt voor Amsale, en die meer make-up draagt ??dan de meeste vrouwen die ik ken, heeft een onevenredig groot hoofd, en als hij een vrouw was, zou hij waarschijnlijk maat 2 hebben. glimlachte naar me, hoewel het waarschijnlijk een medelijdende glimlach was (pas in Kleinfeld ontdekte ik dat mijn top helemaal doorschijnend was). Terwijl MM werd overrompeld door verschillende verkopers, keek ik om me heen naar de andere meisjes die door verschillende verkopers werden overspoeld en ... yikes. Ik weet dat er niet zoiets bestaat als een lelijke bruid, maar ik denk dat er zeker lelijke bruidsjurken zijn. Dat is alles wat ik daarover ga zeggen. Maar hoewel het leuk is om helemaal op te gaan in de bruidssalon-ervaring - en het is nergens beter om het te doen dan bij Kleinfeld - moet je in gedachten houden dat de bruidsindustrie een bedrijf is van miljarden dollars. . Het is genoeg om ervoor te zorgen dat je gewoon een witte linnen jurk wilt kopen, in het vliegtuig wilt stappen en op het strand in Antigua wilt trouwen. Verleidelijk, niet?

MM's volgende aanvalsplan is om de E. 9th Street boetieks te raken, wat waarschijnlijk een totaal andere ervaring zal zijn. En aangezien ik 5 blokken bij hen vandaan woon - en omdat zaterdag zo leuk was - zal ik haar hopelijk vergezellen. Want hoewel het leuk is om je vriendin te helpen bij het uitkiezen van de perfecte jurk, verzamel je ook informatie die op een dag van pas kan komen. Weet je, voor het geval dat.

Winkelen voor een bruidsjurk is een beetje zoals winkelen voor een auto, je laat zien dat je gewoon aan het browsen bent en dan voila, de perfecte jurk staart je recht aan. Bruiden zijn vaak verbaasd als Vestidos de Madrina ze snel de juiste jurk vinden, maar zo werkt het, als je het weet, weet je. Het kopen van een jurk is natuurlijk een grote beslissing, maar als je begint met winkelen, wees dan klaar om te kopen.

"In tv-programma's en films wordt vaak gezegd dat bruiden zich jurk na jurk aantrekken om 'die ene' te vinden", zegt Malinda Macari, eigenaresse van Your Dream Bridal in Sudbury, Massachusetts. besluitvormingsproces. Als je de winkel bent binnengekomen met kennis van je budget en je voorkeuren en antipathie?n, en dan een jurk zoekt waar je van houdt, ga er dan voor. "

Er is een verschil tussen uitdrukken wat je wilt en je gedragen als een Bridezilla. Hoewel het logisch is om een ??ervaren verkoper te vertrouwen, is zij aan het eind van de dag niet degene die door het gangpad loopt. Als je merkt dat je kapper je niet goed hoort, vraag www.dreamydress.de dan even te pauzeren en opnieuw te beginnen totdat ze begrijpt wat je precies zoekt. In een situatie waarin er duidelijk een botsing is tussen persoonlijkheden en meningen, moet je misschien een andere boetiek zoeken die je feedback op prijs stelt, raadt Macari aan.


------------------------------------------------------------------------
LINKER论坛欢迎您!
2020/9/19 13:38:15
 参考IP地址:198.255. * . *
 页次1 / 1 页 共1 条记录 10 条/页 分页:9 1 :转到  


Powered By:LINKER论坛
执行时间:78.125 Ms. 数据查询:5次
版权所有(C)2008-2009 LINKER论坛