» 游 客登 录注 册找 回 密 码风 格面 版设 施帮 助

  您的位置: LINKER论坛 8 客户服务区 8 [客户服务] 8 Alle beste Nike sko på salg

您是本帖的第 522 个阅读者 ┆
 贴子主题:Alle beste Nike sko på salg
nihao性别:男<br>状态:离线<br>积时:1 个月 1 天 4 小时 50 分 16 秒
等级:新兵
头衔:未定义
帮派:未定义
帖数:5
金钱:20
积分:0
注册:2016/3/8

[资料] [短信] [邮箱] [引用][编辑] 楼 主

Alle beste Nike sko på salg


Som Los Angeles La lakers all-time ledende målscorer Kobe Bryant forbereder å avslutte vanligvis NBA på slutten av sesongen, har hans / hennes karriere, som spenner 19 årstidene, vært i totalt fokus. Og rettmessig derfor. Men som en profesjonell idrettsutøver vil fortelle deg, deres høyprofilerte yrker er ofte uløselig knyttet til merkenavn og årsaker de støtter. Blant Bryants største partnerskap fortsetter å være med atletisk fottøy og klær store nike air max norge dame.
"Det bør være økt etterspørsel nå som han har pensjonere seg," sa Nathalee Powell, sport business analyst med The NPD Team." Men pensjonisttilværelsen vant '; har en stor effekt. Kobe har aldri solgt mye sko i U. S-i9000. LeBron [James] eller Kevin En. Relativt, er han mer populær i Kina. «Uansett, til tross for at økningen i konkurranse fra av årets største suksesser, Under Armour Inc., innsidere si de ikke er altfor fokusert på hvordan nike air max mens shoes.
Jeg tror selskaper som dolomitt må holde utøveren partiet på høy relevans-it må utvikles for å holde seg frisk, Van Sinderen sier.» Nike har vært stor på det, og jeg ser rett og slett ingen grunn som ikke vil fortsette. Selv om Nike kan stå overfor mye mer konkurranse for idrettsutøvere gjennom selskaper som Under skjold, mistenker jeg nike free run sale mens fortsette å ha en virkelig robust gruppe utøvere med gode sko. "


------------------------------------------------------------------------
LINKER论坛欢迎您!
2016/4/18 14:39:33
 参考IP地址:96.44. * . *
 页次1 / 1 页 共1 条记录 10 条/页 分页:9 1 :转到  


Powered By:LINKER论坛
执行时间:46.875 Ms. 数据查询:5次
版权所有(C)2008-2009 LINKER论坛