» 游 客登 录注 册找 回 密 码风 格面 版设 施帮 助

  您的位置: LINKER论坛 8 客户服务区 8 [客户服务] 8 and examples of direct speech were given for indirect speech

您是本帖的第 433 个阅读者 ┆
 贴子主题:and examples of direct speech were given for indirect speech
zz520性别:女<br>状态:离线<br>积时:2 年 11 个月 10 天 12 小时 12 分 46 秒
等级:新兵
头衔:未定义
帮派:未定义
帖数:1533
金钱:6645
积分:0
注册:2016/1/8

[资料] [短信] [邮箱] [引用][编辑] 楼 主

and examples of direct speech were given for indirect speech

Pairs of complementary terms were often confused. Definite article and indefinite article were occasionally reversed Connor Barth Salute to Service Jersey , as were comparative adjective and superlative adjective. Possessive pronoun and possessive adjective were often mixed up, especially by the Polish students, and examples of direct speech were given for indirect speech. Several students from (http: S-Replica-Tag-Heuer-Carrera-Watches-383) Hong Kong seemed to be confused about object, giving one-word examples (nouns, such as 'chair' or 'desk', or pronouns) which did not identify its grammatical function, that is they understood it in a non-terminological sense A number of incorrect items suggested that students were guessing the answers (which is perhaps to be welcomed because in some cases, such as countable noun, this may lead to success). However, in many cases this was taken too far.It is also possible that students confused this construction with the proper answer because the two had been taught alongside one another. What seems to be happening here is that students are assuming that these terms are transparent in their meaning, in that they can be guessed, and that they are interpreting them in terms of communicative functions (i.e. complimenting, agreeing, comparing). This affected the Polish and Austrian students but not the Hong Kong ones. In fact, overall there were fewer guesses from the latter; this may suggest that they are less adventurous or that their strategies for dealing with unknown words are less developed. One other interesting finding, this time from correct answers, concerns the systematic use of the same lexical item as example. For instance, among the Austrian students 'house' was the example chosen for noun by almost a third, far higher than would be expected if they were operating at random. For the Hong Kong students 'apple' was the favorite, whereas for Polish students 'dog', 'cat', 'car' and 'table' were the four top choices. This suggests that grammatical categories are being introduced via the use of 'prototypes' which may be different for each country. The use of alphabet lists in English-teaching kindergartens in Hong Kong (A is for apple, etc.) may explain the popularity of this word there. In some cases, though, there was agreement on the choice; 'beautiful' was the 'prototypical' example for adjective throughout. In Poland, 20 students out of 82, in Austria, 21 out of 70 and in Hong Kong, 59 out of 115 (i.e. over half) gave it as the example.Pairs of complementary terms were often confused. Definite article and indefinite article were occasionally reversed, as were comparative adjective and superlative adjective. Possessive pronoun and possessive adjective were often mixed up, especially by the Polish students, and examples of direct speech were given for indirect speech. Several students from (http: S-Replica-Tag-Heuer-Carrera-Watches-383) Hong Kong seemed to be confused about object, giving one-word examples (nouns, such as 'chair' or 'desk', or pronouns) which did not identify its grammatical function, that is they understood it in a non-terminological sense A number of incorrect items suggested that students were guessing the answers (which is perhaps to be welcomed because in some cases, such as countable noun, this may lead to success). However, in many cases this was taken too far.It is also possible that students confused this construction with the proper answer because the two had been taught alongside one another. What seems to be happening here is that students are assuming that these terms are transparent in their meaning, in that they can be guessed, and that they are interpreting them in terms of communicative functions (i.e. complimenting, agreeing, comparing). This affected the Polish and Austrian students but not the Hong Kong ones. In fact, overall there were fewer guesses from the latter; this may suggest that they are less adventurous or that their strategies for dealing with unknown words are less developed. One other interesting finding, this time from correct answers, concerns the systematic use of the same lexical item as example. For instance, among the Austrian students 'house' was the example chosen for noun by almost a third, far higher than would be expected if they were operating at random. For the Hong Kong students 'apple' was the favorite, whereas for Polish students 'dog', 'cat', 'car' and 'table' were the four top choices. This suggests that grammatical categories are being introduced via the use of 'prototypes' which may be different for each country. The use of alphabet lists in English-teaching kindergartens in Hong Kong (A is for apple, etc.) may explain the popularity of this word there. In some cases, though, there was agreement on the choice; 'beautiful' was the 'prototypical' example for adjective throughout. In Poland, 20 students out of 82, in Austria, 21 out of 70 and in Hong Kong, 59 out of 115 (i.e. over half) gave it as the example. Author's Resource Box Designer-cheap, as both retailer and wholesaler, specializes in providing Replica Watches for global clients at a very affordable price. Replica Omega Watches for men and ladies at Top-Watches-Brand. Article Source: It is mon for businesses to fail online or off-line in today's economy. The failure rate of businesses is very consistent, and has been for many years.Typically, the business owner is making mistakes that lead to the demise of his or her pany. You really have to wonder what causes so many business mistakes that tually lead Pool Covers Ellicott City to hard failure. You just need to learn how to be more consistent with your business in order for it to sueed. The easiest way to find suess with any business is to look at similar businesses and copy what they have done.Many marketers have never developed the kind of work habits that would allow them to bee suessful. So people don't approh their work in an organized and disciplined way. The fi.


------------------------------------------------------------------------
dvgf
2016/2/4 9:22:01
 参考IP地址:117.18. * . *
 页次1 / 1 页 共1 条记录 10 条/页 分页:9 1 :转到  


Powered By:LINKER论坛
执行时间:109.375 Ms. 数据查询:5次
版权所有(C)2008-2009 LINKER论坛