Banning | |
|
等级:新兵 |
头衔:未定义
|
帮派:未定义
|
帖数:1802 |
金钱:7346 |
积分:0 |
注册:2018/6/8 |
|
vielleicht etwas besser
In hoeverre definieert ons verleden ons? Vertellen onze herinneringen een verhaal met een consistente verhaallijn, of zijn er onverklaarbare sprongen, wendingen? Hoe draaien we het verhaal van ons verleden zodat het het heden manifesteert dat we willen? Als ik een nieuw hoofdstuk wil schrijven, vooral over mijn leven als atleet, heb ik dan de macht om de greep van mijn verleden los te laten?
Ik ben het grootste deel van mijn leven een competitieve atleet geweest in een of andere sport. Van gymnastiek tot voetbal, elke sport heeft me lessen en herinneringen nagelaten, om beter of slechter te defini?ren wie ik ben als atleet en daarna.
Het Adidas Zx 750 Mens lijkt misschien verrassend dat mijn meest uitgesproken herinnering aan voetbal een moment is van mijn eerste seizoen van de U-8. Ook al zou ik Divisie 1 universiteitsvoetbal gaan spelen, in grote wedstrijden op prestigieuze velden spelen, ik zou dat prestige, die glorie, dat succes niet proeven met dezelfde heerlijke intensiteit als ik voelde de eerste keer dat ik bijna een doelpunt scoorde; bijna.
Petra Kvitova en Lucie Safarova hebben een paar dingen gemeen: beide vrouwen zijn Tsjechisch, beiden zijn linkshandig en beiden slaan de bal graag hard. Ze trainen zelfs bij dezelfde club. Maar er zijn ook veel verschillen. De huidige WTA-ranglijst van Safarova is 23 en haar carrièrehoog is 17, terwijl Kvitova momenteel 6 is met een carrièrehoog van 2. Safarova's vorige beste Grand Slam-finish was twee optredens in de vierde ronde op Nike Air Pegasus 83 Damen Roland Garros, terwijl Kvitova een Wimbledon-kampioenschap heeft samen met drie Slam-halve finales optredens en drie Slam kwartfinale optredens. En het meest veelzeggende: Petra Kvitova bezit ook een 5-0-record tegen haar landgenote, hoewel hun laatste ontmoeting op het gras bij Eastbourne heel dichtbij was. De wedstrijd van gisteren bleek competitief te zijn - vooral in de eerste set - maar niet verwonderlijk, want Kvitova kwam in straight sets door en zal haar tweede Major-finale strijden.
De wedstrijd Eugenie Bouchard / Simona Halep leek op papier iets gelijkmatiger dan de wedstrijd Safarova / Kvitova. Beide spelers hebben carrièrejaren, maar die van Halep is misschien iets beter geweest. Ze klom helemaal naar nummer 3 van de wereld (Bouchard is 13) en ze bereikte vorige maand haar eerste Grand Slam-finale op Roland Garros. Nike Air Max 720 Pánské Uiteindelijk was het echter Bouchard die ondanks enkele dramatische wendingen tijdens de wedstrijd als beste uit de bus kwam. Halep greep de vroege pauze in de eerste set, maar werd meteen teruggebroken, waarbij ze haar enkel verdraaide. Ze riep meteen de trainer en leek goed genoeg, uiteindelijk duwde ze de eerste set naar een tiebreak. Toen, midden in de tiebreak, moest het spel stoppen toen iemand in de menigte zich ziek begon te voelen. Bouchard nam de tiebreak en nam ook de controle over de tweede set, maar het drama was nog niet voorbij. Terwijl Halep zich voorbereidde om haar service op matchpoint te leveren, leek Bouchard plotseling afgeleid door iets in de menigte en probeerde haar hand op te steken om te stoppen met spelen, maar het was te laat. Halep's service vloog voorbij en Bouchard had een discussie met de scheidsrechter over Adidas Zx 750 Damen het Nike Air Max Axis Pánské opnieuw spelen van het punt, maar het mocht niet baten. Halep hield vol en dwong Bouchard de wedstrijd uit te serveren. Ze deed precies dat en gaat verder met Kvitova in haar eerste Grand Slam-finale.
------------------------------------------------------------------------
LINKER论坛欢迎您!
|